Miss K & Herr P @ Ogna Scene

Miss K & Herr P @ Ogna Scene

Nordsjøveien 4246, 4364 Sirevåg Ogna, Norway, Nordsjøvegen 4246, 4364 Sirevåg, Norge, Kort

lau. 04.07.2026 14:00

Miss K & Herr P startet opp sammen i sept.2011, som en akustisk duo med “ trøkk “.

Vokalist Kirsten Odderstøl Jåsund ( Miss K ) og gitarist Preben Kobro ( Herr P ), på 12-strenger & trampebrett!

Målet var å tolke gode , kjente pop & rock låter , som ikke andre hadde “spilt ihjel “ før oss!

Vi er heller ikke no “køntri-frelst”, men vi har et par country-alibier på sett-listene 🙂

Målet var uansett : Tolke, ikke bare covre låter!

Og det har vi klart ! Vi har også eget materiale, og fletter det inni settene.

Når folk spør oss om hva slags sjanger vi spiller i, pleier vi å si : Kjente , kjære, varierte & gode pop/rocka låter fra de siste 4 tiår!

Vi hører ofte på konserter : Åh, den har jeg ikke hørt på lenge, den er jo så bra! Og så synger folk med !

Vi har en god interaksjon med publikum ; vi engasjerer de, og byr på oss selv, med litt humor & flauser vi har gjort opp igjennom årene 😄

Duoen har vokst seg fra en duo , via trio, ( mannen til vokalist Kirsten joinet oss etter noen år på cajun ), og de siste par årene har vi fått med oss en allsidig musiker ved navn Kai Stokkeland, som trakterer oss på bass!

Vi er veldig fornøyd med hvordan konseptet har utviklet seg.

Her er det god trøkk!

Vi har spilt i fra Tvedestrand til Jæren, på Vinstra, Ørsta : vi har til og med spilt på Svalbard under Smak av Svalbard-festivalen.

Det var en opplevelse.

Nå vil vi utvide horisonten igjen, og se mot nye steder

--------------------------------------------------------------------

Dørene åpner kl. 12.30 med salg av Violetas pizza.

KOMMER DU MED TOG?

Det er ikke lange spaserturen fra Ogna stasjon til Ogna scene (15 min) men med vår Shuttle buss tjeneste henter vi og bringer våre fantastiske publikummere som skal til Ogna Scene på Ogna togstasjon helt gratis.

Vi legger det opp slikt at de som med toget fra Stavanger blir plukket opp 12.50 (ca)

Fra Egersund 12.36 (ca)

Og vi bringer dere også til stasjonen etter endt konsert.

Vi ønsker å gjøre det enkelt og behagelig for dere.

NB. Vi har kun én bil... Er det mange som skal kjøres kan det bli fra 5-10 minutt ventetid

Flytjendur