Swing Blues
Nesvegen 184, 4139 Fister, Norway, , 4139 Hjelmeland Kort
lau. 18.07.2026 19:00
Swing Blues spiller nydelig 60-talls musikk 🎶.
De er samstemt i at flerstemt er flott 😃.
Swing Blues ble regnet som det beste pop-bandet i Stavanger på 60 tallet.
De spilte inn sin første singel i 1964. Flere singler fulgte og i 1966 kom "madmann" regnet som den første Stereo sgl av Norske 🇧🇻 band.
Spillejjobber :Atlantic Hall, Foajeen og Zetlits i Konserthuset, Sandnes og Sola Konserthus ++
Englandstur hvor de bla fikk hilse på Kong Olav V 👑.
Momarken med over 10000 tilskuere. Siste spillejobb i år
var på Sydvest (Sandnes bra.) med fullt hus og stormende jubel.
Swing Blues :
Sverre Kvam git /vok. 🎸
Alf Carlsen bass /vok 🎸
Dag Bjørnsen vokalist 🎤
Dag Øverland piano 🎹
Bjørn Tjøstolvsen trommer 🥁.
Gleder seg til å oppleve Løa i Tønnevik 😃
Obs kl 19! Dørene åpner kl 18.
Flytjendur
-
Løa i Tønnevik - rom for tanke, takt og tone.Velkommen til den nye Løa i Tønnevik! Her er eit variert tilbod av konsertar og andre kulturarrangement. I tillegg kan lokalet leigast til fest og møter, for private og bedrifter. Tønna-PopUp-Vinbar åpner en time før og etter arrangement. Velkommen!